Maklu
Garant & Cyclus
Het Spinhuis
Distributie
nieuw prikbord nieuwsbrief over ons route tijdschriften contact winkelmand
 
 
 
 
HOME
NEDERLANDS
ENGLISH



Geavanceerd zoeken >
 
BELGIE
Somersstraat 13-15
2018 Antwerpen
Tel: +32 (3) 231 29 00
Fax: +32 (3) 233 26 59
 info@maklu.be
 uitgeverij@garant.be

NEDERLAND
Koninginnelaan 96
7315 EB Apeldoorn
Tel: +31 (55) 522 06 25
Fax: +31 (55) 522 56 94
 info@maklu.nl
 info@garant-uitgevers.nl


Marc Logman
Marketing voor ondernemers. Gids voor starters en bedrijven met groeiambities
ISBN: 9789044128130
Aantal Pagina's: 75
Status: Verschenen - bestelbaar - leverbaar
Prijs: € 17.90
Uitgever : Garant Uitgevers nv
Print-versie   Bestel Nu

Over het boek:
Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele ‘mainstream’ marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen.

Extra informatie met betrekking tot dit boek “Marketing voor ondernemers” (voorbeelden, een blog, enz.) kan worden gevonden op www.logicalmanagement.be.

Uit de inhoud:
Inhoudsopgave

Over de auteur(s):
Marc Logman is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen. Hij is de oprichter van Logical Management, een bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van stappenplans voor allerhande marketing- en management problemen op maat van de opdrachtgever (van een bedrijfspecifiek marketingplan tot bedrijfsspecifieke checklists voor partnerships, het genereren van ideeën, business development, enz.). Hij schreef heel wat internationale artikels en won in 2008 een Internationale Award van SAVE International voor beste paper van het jaar. Hij is ook parttime programmadirecteur/adviseur bij Instima en gastprofessor aan business schools en universiteiten (zoals de Antwerp Management School).

Van de auteur verscheen ook al eerder het boek ‘Marketingplan. Een stapsgewijs model met checklists, tools en tips’ dat eerder gericht is op marketeers die actief zijn in reeds uitgebouwde markten. In dit opzicht is het complementair aan dit boek.