Maklu
Garant & Cyclus
Het Spinhuis
Distributie
nieuw prikbord nieuwsbrief over ons route tijdschriften contact winkelmand
 
 
 
 
HOME
NEDERLANDS
ENGLISH



Geavanceerd zoeken >
 
BELGIE
Somersstraat 13-15
2018 Antwerpen
Tel: +32 (3) 231 29 00
Fax: +32 (3) 233 26 59
 info@maklu.be
 uitgeverij@garant.be

NEDERLAND
Koninginnelaan 96
7315 EB Apeldoorn
Tel: +31 (55) 522 06 25
Fax: +31 (55) 522 56 94
 info@maklu.nl
 info@garant-uitgevers.nl


M. Logman
Marketingplan. Stapsgewijs model met checklists, tools en tips (Derde herziene druk)
ISBN: 9789044121780
Aantal Pagina's: 183
Status: Verschenen - bestelbaar - leverbaar
Prijs: € 26.90
Uitgever : Garant Uitgevers nv
Print-versie   Bestel Nu

Over het boek:
Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe om zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om maatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de voorgestelde doelstellingen hebben ingelost aan de hand van een scorecard.

Dit boek – met ingesloten cd-rom – reikt een stappenplan aan dat in alle toepassingsgebieden (B-TO-B, B-TO-C, internationaal enz.) en op alle niveaus (onderneming, business unit, merk enz.) kan worden gebruikt. Het is onder andere gebaseerd op een door de auteur zelf ontworpen ‘logisch management model’. Bij elke component van het marketingplan worden checklists, tools en concrete tips gegeven die de lezer toelaten om een gestructureerd marketingplan op te stellen.

Het boek en de cd-rom vormen dan ook een ideaal werkinstrument voor praktijkmensen. Verder richt het boek zich tot studenten die marketingbeleid of marketingplanning op hun programma hebben. Het behandelt de kernconcepten van het marketingbeleid aan de hand van het marketingplan.

Uit de inhoud:
Inhoudsopgave

Over de auteur(s):
Marc Logman, doctor in de toegepaste economische wetenschappen, is professor Marketing aan de EHSAL in Brussel. Hij is ook wetenschappelijk adviseur bij Instima, het vormingsinstituut van de Stichting Marketing. Zijn onderzoeksgebieden zijn: marketing planning, brand management en innovatie & creativiteit.